سایت بی سافت

اس ام اس

سایت بی سافت

اس ام اس

آشنایی با علت و درمان و تسکین درد لثه در دوران بارداری

درد لثه

درد لثه ,درد لثه پایین,درد لثه بین دو دندان,درد لثه دندان عقل,درد لثه دندان,درد لثه بالای دندان,درد لثه در بارداری,درد لثه نوزاد,درد لثه ها,درد لثه و دندان

درد لثه , درد لثه پایین , درد لثه بین دو دندان , درد لثه دندان عقل

توضیحاتی در مورد درد لثه

درمان درد لثه و درد دندان روشهای مختلفی دارد. گاهی وقتها لثه ما درد میکند و مشکل از لثه هست. ولی گاهی اوقات لثه درد میکند و مشکل از دندا ن است. مسواک نزدن یا مسواک زدن اشتباه و نخ دندان نکشیدن میتواند از علل اصلی درد لثه باشد. سعی کنید روزی دو تا سه بار مسواک صحیح بزنید و در کنار ان از نخ دندان هم استفاده کنید. همچنین مواد ضد عفونی کننده دهان مثل دهانشویه ها هم میتواند در درمان درد لثه و عفونت لثه و ورم لثه تاثیر گذار باشد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد درد لثه صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

درد لثه و میخک

شما می توانید از گل میخک برای درمان درد دندان استفاده کنید. میخک های پودر، گل میخک، قطره قطره حاوی گل میخک و … همه بخشی از این گروه هستند. از روزهای اولیه، گیاه گل میخک برای درد زخم استفاده شد. برای درمان درد اسم، شما می توانید برخی از روغن گل میخ به پنبه اعمال کنید. سپس آن را به بخشی از آدامس که دارای درد و ناراحتی است اعمال کنید. شما به تدریج درد را از بین می برید. شما همچنین می توانید گیاهان یا گیاهان پودری خود را در ناحیه آسیب دیده ایجاد کنید. سپس آن را فشار دهید تا روغن آن آزاد شود.

درد لثه و آب نمک

از قدیم از آب نمک برای خمیر دندان و همچنین برای درمان عفونت استفاده شده است، و این واقعا اثر دارد. برای درمان لثه با آب نمک، یک قاشق غذاخوری نمک را در یک لیوان آب گرم بریزید و آن را بشویید. بعد از غرغره، این محلول را خارج از دهان قرار دهید. و آب نمک را نخورید

درد لثه و هیدروژن پر اکسید

شما همچنین می توانید از پراکسید هیدروژن برای درمان لثه درد استفاده کنید. این راه حل درد زخم را کاهش می دهد زخم لثه و عفونت لثه و درد لثه. برای استفاده از این راه حل، باید آب مقطر با سه درصد هیدروژن پراکسید را مخلوط کنید. سپس 30 ثانیه با آن دهان خود را بشوید و سرانجام محلول را بیرون بکشید.

درد لثه و یخ

برای درمان درد لثه و کاهش درد لثه، می توانید یخ روی لثه ها استفاده کنید. برای انجام این کار از یخ خرد شده استفاده کنید و هرگز یخ را با دندان ها نپوشانید. از آنجا که خرد کردن یخ با دندان درد، دهان و لثه ها را بدتر می کند و آنها را آسیب می زند.

دلیل درد لثه

بیماری لثه تنها به یک دلیل ایجاد می شود، التهاب و عفونت ناشی از باکتری در جرم و پلاک مواد غذایی انباشته شده در دندان های دندان می تواند دندان ها را بیمار کند و در طول زمان، دچار کمبود لثه و استخوان شود. شامل دندان است درمان عفونت های دندانی بهتر از عادی است و نباید عوارض جانبی را برای سایر قسمت های بدن، به خصوص اندام های داخلی بدن داشته باشد. ما از زمان های قدیم شنیدیم مواد مانند سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دندان و آبسه توصیه می شود.

عفونت دندان

عفونت دندان زمانی اتفاق می افتد که باکتری هایی که در عفونت ایجاد می شوند در داخل دندان ها، لثه ها و بافت های اطراف گسترش پیدا می کنند. دهان مرد پر از باکتری است که به دلیل ترکیب آنها با مقدار کمی مواد غذایی که در دهان و بزاق وجود دارد، یک لایه چسبنده روی دندان ایجاد می کند که در این مدت به پلاک اشاره شده است. دندان های مسواک می تواند به جلوگیری از پلاک در دندان ها کمک کند. غذا خوردن و نوشیدن غذاهای با کربوهیدرات بالا و نوشیدنی باعث می شود که باکتری ها در توله سگ های کربوهیدرات شما به نیازهای انرژی شما تبدیل شوند. به عنوان یک نتیجه از این، اسید در دهان تولید می شود که این اسید می تواند باعث نابودی دندان شود، و در نهایت پوسیدگی دندان می تواند منجر به عفونت دندان شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که باکتری ها در مناطق زیر نفوذ کنند: مرکز دندان (منطقه پالپ) از طریق حفره های ایجاد شده در دندان به علت اسید دهانی و پوسیدگی دندان، هنگامی که عفونت زیر سطح است دندان ها در تماس با فرد عفونت دندان لثه و بافت اطراف آن به نام عفونت لثه ای است.

بیشتر بخوایند :

سه نما


سرطان صورت actinic چهره

سرطان صورت actinic چهره

لوب actinic یک بیماری سرطانی است که معمولا در لب پایین رخ می دهد. ممکن است تکه های مقعدی یا پیوسته بر لبان وجود داشته باشد. علائم رایج عبارتند از تورم لب ها، از بین رفتن مرز تیز بین لب ها و پوست و برجسته شدن لب ها. لب های Actinic ممکن است کارسینوم سلول سنگفرشی تهاجمی باشد، اما اگر درمان نشود.
سرطان پوست صورت

لایه سفت پوست یک عامل رشد در قالب یک قیف است که از پایه قرمز تا پوست گسترش می یابد. این ترکیب شامل کراتین فشرده است که مشابه پرونده ناخن است. این یک نوع خاص از لکینگ actinic است. اندازه و شکل رشد آنها قابل توجه است، اما طول آنها بیشتر از چند میلی متر است. این کارسینوم سلول سنگفرشی بر روی این پایه پیدا می شود. این معمولا در افراد مسن با پوست شکوفه با سابقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید دیده می شود.
نشانه های سرطان پوست

1) زخم روی پوستی که به درستی درمان نشده و طول می کشد بیش از 3 یا 4 ماه است. 2) لکه یا زخم که اندازه و ظاهر آن را تغییر می دهد، خونریزی می کند یا حساسیت آن را تغییر می دهد. 3) به طور کلی، تمام زخم هایی که معیارهای زیر را دارند باید مشکوک باشند: نامتقارن، لبه های نامنظم، رنگ یکنواخت، قطر بیش از 6 میلی متر، که افزایش می یابد، ترکیب شدن ظاهر، اندازه و تغییر رنگ و یا ناهموار، اینها علائمی که باید بلافاصله آگاه باشید و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
علت سرطان صورت

علاوه بر تماس طولانی با نور خورشید، قرار گرفتن در معرض شغلی به مواد شیمیایی خاص مانند زغال سنگ و آرسنیک باعث ایجاد سرطان پوست می شود. سرطان پوست نیز ممکن است زمینه پسزمینه داشته باشد.
درمان سرطان صورت

محققان مرکز سرطان نورلیس نوریس با روش هایی می توانند سیستم ایمنی بدن را علیه سلول های سرطانی تحریک کنند. تیم تحقیقاتی دریافت که در دمای خاص، سیستم ایمنی بدن در برابر فعالیت سلول های سرطانی مقاومت می کند.
عوامل مستعد کننده صورت
افراد با پوست سفید یا رنگی در چشم آنها رنگی هستند. مردم با بسیاری از قطرات نامنظم. افرادی که این بیماری را در خانواده هایشان داشته اند. افرادی که در معرض نور شدید قرار دارند.

دیسک کمری و درد پا

دیسک کمری و درد پا

گاهی اوقات، به دلیل فشار ناگهانی که وارد ستون فقرات می شود، دیسک برداشته می شود و باعث ایجاد فشار روی ریشه های عصبی می شود که از بین می رود. فشار دیسک ممکن است با درد پشت و سوزش در پاها باشد. علاوه بر این، ممکن است در اثر درد ناشی از دیسک کمری با بی حسی و بی حسی در پاها و درد پا یا پای درد یا ران احساس شود. من تأکید می کنم که گاهی فتق دور کمر درد کمر را ایجاد نمی کند، اما دیسک باعث درد و درد در پا یا ران شخص می شود. بنابراین، دیسک ممکن است باعث درد و درد پا در ران ها، پاها و باسن ها شود، اما منبع اولیه درد در پشت است.علت دیسک کمری


یکی از عوامل فشار ناگهانی و ناگهانی مانند صاف کردن یا بلند کردن بدن سنگین است. سایر علل دیسک کمری شامل فشار کم، اما مکرر، به عنوان مثال، طولانی مدت طولانی نشسته پشت میز شما و به تدریج باعث دیسک کمری. فتق و فتق دیسک چندین ساله اتفاق می افتد، اما دلیل این امر در تمام این سال ها مورد بررسی قرار می گیرد که در آن فرد بدون کار و روال نشسته است. هنگامی که فرد خم می شود به جلوی یا تنه حرکت می کند به یک طرف، دیسک های کمر بیشتر به عقب فشار می آید. بنابراین، اگر فرد بارها و بارها خم شده یا با چرخش تنه روبرو باشد، احتمال فتق فرد افزایش مییابد.کشف کمریکی از راه های تشخیص این است که: در تشخیص پزشک، بیمار مبتلا به کمر درد خواستار پایش و افزایش پا خود را به صورت عمودی. تست SLR و بررسی انگشت شست و توانایی پیاده روی بر روی پا و پاشنه یکی از مهمترین معاینات در تشخیص دیسک کمری است. آزمون MRI برای فشار عصب و عضله در تشخیص دیسک کمری برای تشخیص ستون فقرات کمری از میلولم، رادیوگرافی نیز معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.مرحله اول درمان دیسک کمری است
Image result for ‫توضیحات درباره التهاب دیسک کمری‬‎


در مرحله اول، دیسک بیمار باید استراحت کند. این به معنای استراحت برای چند ماه نیست، اما برای اولین بار استراحت 3 روز بعد. استراحت نسبی و انجام فعالیت های روزانه به نحوی که پزشک و پزشک به بیمار دستور دهد. گزینه های درمان برای درمان دیسک کمر بستگی به سن و جنس، میزان رشد ژلاتین و میزان پیشرفت بیماری و علائم بیماری دیسک کمری، مانند بی اختیاری ادراری و مدفوع، اما به این معنا نیست که مقدار درد در مراحل اولیه.