سایت بی سافت

اس ام اس

سایت بی سافت

اس ام اس

سرطان صورت actinic چهره

سرطان صورت actinic چهره

لوب actinic یک بیماری سرطانی است که معمولا در لب پایین رخ می دهد. ممکن است تکه های مقعدی یا پیوسته بر لبان وجود داشته باشد. علائم رایج عبارتند از تورم لب ها، از بین رفتن مرز تیز بین لب ها و پوست و برجسته شدن لب ها. لب های Actinic ممکن است کارسینوم سلول سنگفرشی تهاجمی باشد، اما اگر درمان نشود.
سرطان پوست صورت

لایه سفت پوست یک عامل رشد در قالب یک قیف است که از پایه قرمز تا پوست گسترش می یابد. این ترکیب شامل کراتین فشرده است که مشابه پرونده ناخن است. این یک نوع خاص از لکینگ actinic است. اندازه و شکل رشد آنها قابل توجه است، اما طول آنها بیشتر از چند میلی متر است. این کارسینوم سلول سنگفرشی بر روی این پایه پیدا می شود. این معمولا در افراد مسن با پوست شکوفه با سابقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید دیده می شود.
نشانه های سرطان پوست

1) زخم روی پوستی که به درستی درمان نشده و طول می کشد بیش از 3 یا 4 ماه است. 2) لکه یا زخم که اندازه و ظاهر آن را تغییر می دهد، خونریزی می کند یا حساسیت آن را تغییر می دهد. 3) به طور کلی، تمام زخم هایی که معیارهای زیر را دارند باید مشکوک باشند: نامتقارن، لبه های نامنظم، رنگ یکنواخت، قطر بیش از 6 میلی متر، که افزایش می یابد، ترکیب شدن ظاهر، اندازه و تغییر رنگ و یا ناهموار، اینها علائمی که باید بلافاصله آگاه باشید و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
علت سرطان صورت

علاوه بر تماس طولانی با نور خورشید، قرار گرفتن در معرض شغلی به مواد شیمیایی خاص مانند زغال سنگ و آرسنیک باعث ایجاد سرطان پوست می شود. سرطان پوست نیز ممکن است زمینه پسزمینه داشته باشد.
درمان سرطان صورت

محققان مرکز سرطان نورلیس نوریس با روش هایی می توانند سیستم ایمنی بدن را علیه سلول های سرطانی تحریک کنند. تیم تحقیقاتی دریافت که در دمای خاص، سیستم ایمنی بدن در برابر فعالیت سلول های سرطانی مقاومت می کند.
عوامل مستعد کننده صورت
افراد با پوست سفید یا رنگی در چشم آنها رنگی هستند. مردم با بسیاری از قطرات نامنظم. افرادی که این بیماری را در خانواده هایشان داشته اند. افرادی که در معرض نور شدید قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.